HİZMET MASASI YÖNETİMİ

IBM Control Desk, BT (Bilgi teknolojisi) hizmet sürelerini optimize etmek ve ölçülebilir bir hizmet sunabilmek için otomatikleştirilmiş bir hizmet yönetimi sağlamaktadır.

HİZMET MASASI YÖNETİMİ

Hizmet Masası Yönetimi ile Neler Yapabilirsiniz?

  • Hizmet Kataloğu ile kolayca sorun kaydı açılabilirsiniz.
  • Kullanıcılar için Self Servis menüsüyle, açılan kayıtların takibini rahatlıkla yapabilirsiniz.
  • Servis Masası yönetimiyle sorunlara hızlı cevap verebilirsiniz.
  • Değişiklik yönetiminizi yapabilir, IT envanterinizdeki değişikliklerin etkilerini önceden analiz edebilirsiniz.
  • Servis Talebi, Olay ve Problem yönetimiyle ITIL süreçleriyle entegredir.